Ledig måndag

Sov nästan till 12 idag. Känns lite onödigt att sova så länge men skönt vare=)

Idag är min enda lediga dag på veckan så jag ska passa på att göra lite måsten.
Fick resten av våra pengasr idag, liite sent! Så det ska betalas två räkningar som inte kom med dom andra.
Sen borde vi åka och handla men vet inte om jag orkar om vi inte har bil.
Just nu går det inte ens några bussar. Dom ställer ju in typ hälften av bussarna under sommaren. Suger så!

Nu ska jag försöka ha en nyttigare vecka minsann. Har ätit alldeles för mycket skräp den sista veckan och jag är faktiskt inte mer än mänsklig så det börjar kännas på jeansen att dom sitter tajtare..haha. Tänk om jag skulle bli fet? =O
Än är det ingen fara men jag tänker inte vänta och ta reda på det heller utan jag ska röra på mig så jag KAN äta det jag gör=)

Nej, nu ska jag fixa mig lite och se vart vi ska börja denna dag nånstans.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0