Lata söndagar

Kl är snart halv fem på eftermiddagen och har jag gjort nånting av det jag skulle? Svar nej!
Tvättkorgen är fortfarande full, dammsugaren står bra där den står längst inne i städskåpet=)
Jag har inte alls någon lust att göra nåt av dom där tråkiga sysslorna!
Jag känner hellre för att pyssla med nåt kul, som att måla kanske eller baka något gott?
Hittills idag har jag faktiskt inte gjort nåt alls. En riktig söndag med andra ord då MAN FÅR slappa!

Snart ska jag iaf sätta på mig lite mascara och nåt annat än Dan´s shorts och ta bilen till ica maxi.
Måste handla lite ingredienser till kvällsmaten och om jag nu skulle baka. Tänkte bjuda er läsare på en alldeles ypperligt god dessert eller efterrätt. Kan ju avslöja att den innehåller melon och mitt favorit bär som nog alla vet vad det är vid det här laget=) More to come...

hörs sen då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjo!.. låter gott med dendära efterrätten! :) själv håller man på med ett recept provat en gång tidigare, som blev så jevlua gött. fetaost biffar och klyft potatis med hickory sås å egengjord chilisås...MMMMMM...:)

Kan vi ses i veckan förresten?..vore nice. Är ledig denna vecka ut, så jag kan närsom. HÖR AV DIG! :) Pokonis

2009-07-19 @ 20:49:52
Postat av: Anonym

det va sanne förresten. :)

2009-07-19 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0