Klagande

sitter på jobbet och är så mätt så mätt efter våran frukost. Var så hungrig så jag mosade i mig 4 smörgåsar på en gång och då hade jag redan ätit frukost en gång imorse!
Om 45 min är det lunch oxå, måste börja duka och plocka fram medicinerna. Men just nu har jag sån magknip så jag kommer knappt en meter. Röksugen är ja oxå=(
Har ont i mitt vänstra pekfinger. Jag skar upp det i förrgår på ett godispapper..ja, ni hörde rätt. Ett twix plastpapper för att vara exakt. Hur lyckas man egentligen med det?
Trodde knivar var farliga, inte godispapper!

Jaja, nu måste jag resa på mig hur ont det än gör. Stackars mig. Kl 13 har jag rast i tre timmar iaf=))

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: annika

Gud vad du moffar hela tiden asg önskar jag oxå kunde trycka i mig så där mycket och va lika smal som dig =)

2009-07-12 @ 15:28:11
Postat av: Caroline

haha jo jag kan s'kert äta ganska mycket onyttigt innan de smäller till men jag har faktiskt lagt på mig lite grann både efter resan och tills nu. har fan bara ätit skit sen jag kom hem. Men mina promenader gör lite iaf. vill du haka på och gå spåret med mig då?

2009-07-13 @ 13:52:18
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Annika

klart vi kan gå spåret nån kväll,men gärna då när grabbarna lagt sig =))

2009-07-13 @ 17:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0