Förkyld eller pollen?

jag har gått och blivit förkyld!
Nyser och snorar och det kliar i ögonen. De kan ju vara pollen också men jag tycker jag klarat mig bra hitills och inte kännt av nåt. Är det som värst nu eller?

Jaja, överlever gör jag iaf med lite snuva.
Kl 15 ska jag gå och jobba. Jobbar med Åsa och vi brukar va ett bra team så dagen flyter på rätt fort=)
Igår jobbade jag med Sanne som sommarjobbar här och det gick också skitbra. Vi hann tom softa vid datorn sista timman för vi hann göra allt vi skulle=)
Längtar till min lediga fredag!!!

Nu ska jag faktiskt unna mig en tallrik jordgubbar med glass. Mamma var här med 3 liter igår så det går knappast nån nöd på oss=))

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0