Bio imorgon


Imorn blir det bio med söt. Var evigheter sen jag var på bio så det ska bli skoj!
Vi ska se Bruno=) Nån som sett den?





Vakna för nån timme sen och då lös solen och det såg ut att kunna bli fint väder. Nyss så spöregnade det och nu är solen framme igen. Hur ska vädret ha det egentligen?

Jag ska iaf jobba kväll idag. Trodde först det var imorn ja jobbar kväll så jag hade bokat in bio tonight men de gick inge bra ju. Så nu är det ombokat. Imorgon slutar jag iaf kl 12 (så skönt) och så blir det bio på kvällen. Vi ska se Bruno. Nån som hunnit sett den? Borat filmen var ju skitkul och den här ska väl vara i samma klass nästan så då borde jag garva lika mycket åt bruno=)
Måste använda mina biobiljetter innan dom går ut. Har haft dom hur länge som helst nu. Går sällan på bio så det är ska absolut bli skoj!

Nu ska jag plocka lite här hemma innan maten.

Love love love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0