Min lördag

Ibland är det bara så jävla skönt att bara slappa hemma på helgen och så känner jag idag.
Tog en rejäl sovmorgon, åt en sen frukost, tog en lång dusch och gått omkring i myskläder halva dagen. Så skönt!

Efter maten så åkte jag och Dan in till staden för att köpa massa godis till kvällen. Blev två stora påsar lösgodis från Kalasgott för 150 spänn. De går fan inte att plocka lite godis när det finns så många sorter att välja mellan=)
Så nu lär det ju räcka ett tag iaf. Dum jag var då. Ska skjutsa morfar till stockholm på måndag och då hade jag tänkt handla godis i hummelsta när man ändå är där men nu har man ju godis så det räcker och blir över.
När jag var liten och sov borta hos mormor så spydde jag varje gång jag var där för jag fick så mycket godis och skit. Fanns liksom inget stopp på mig jag bara åt och åt för det var så gott haha, har nog alltid varit jävligt glupsk och så är det fortfarande ibland men jag försöker att äta lagom av allt jag äter så man slipper magknip. Men mat är ju bara såå gott!

Ikväll blev det ingen lyxmat direkt, köpte med oss kebab med bröd efter vi handlat. Orkade inte ställa mig vid spisen nå mer idag, jag har varit riktigt lat idag vilket man får vara ibland!
Kollade lite på Melodifestivalen. As dåliga låtar i denna delfinal, fanns liksom ingen som ens funkade liti mina öron. Dom SÖG allihopa!
I finalen så hejjar jag iaf på EMD och då kan jag ju meddela att de är inget jag lyssnar på i vanliga fall men deras låt var bäst av alla bidrag iaf enligt mig!
Dan blev tvingad att se skiten han med men fick välja program efter det så nu är vi kvitt!
Nu är nog Rambo filmen slut så jag kan återgå till tv:n jag med=)

Ska värma lite matrester från lunchen, skulle egentligen vilja ha en räkmacka men jag har inga tekakor hemma. Fan va gott det hade varit!

Puss puss!      /Carro



Kommentarer
Postat av: Dannemannen

Det e ju därför jag kallar dej grisen..:)

2009-03-01 @ 01:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0