Läggdags

Hejsan hoppsan.
Egentligen borde jag ligga och sova så här sent för jag börjar 6:45 imöra*gäsp*
Men det är liite svårt att varva ner när man jobbat till 21 idag. Tycker inte om att börja tidigt dagen efter man slutat sent, man hinner bara gå hem och sova egentligen om man ska få en ordentlig natts sömn.
Jag har skitsvårt att lägga mig tidigt oavsett så man känner sig lite smått stressad nu när man kikar på klockan och inser att det är inte många timmar tills man ska upp igen. Men de är bara att köra på och va glad att man får jobba i guess=)

Nu ska jag iaf försöka att sova. Vill inte tänka på hur trött jag kommer vara kl 6 när kl ringer. Nej fy usch!

Hoppas ni alla andra som är lediga gör nåt skoj just nu. Festar kanske? De var längesen för min del men börjar bli lite sugen nu. Ett glas rött skulle vara gott mmmm..

Hörs imorn då. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0