En Ledig måndag

Då var denna måndag slut. 
Jag gillar faktiskt måndagar, allt återgår till det normala med jobb och rutiner. En ny vecka med nya möjligheter och så har man helgen kvar till sist att se fram emot. Inte för att jag har så mycket jobb denna vecka men jag ska försöka göra något vettigt ändå om dagarna så man gör sig förtjänt av helgen sen då känns det extra kul med helg.
På måndagar brukar jag skriva listor, jag älskar listor!
Brukar skriva ner lite planering om tex vad som ska göras i veckan, vad som behövs handlas och lite sånt. Självklart äger jag en kalender också där allt viktigt skrivs ner så jag har koll. Ordning och reda är verkligen JAG=)

Idag har det varit en riktigt slappar dag. Måndagen fick bli min söndag eftersom jag jobbat hela helgen och dagarna innan dess så jag fick aldrig njuta av nån riktig helg. Inte det roligaste att kliva upp 6 på en helg och jobba hela dagen när man sovit alldeles för få timmar. Skönt att få ta igen den sömnen nu iaf.

Tänkte kolla lite tv nu med Dan innan läggdags.
Imorn ska jag vakna utvilad!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0