Tisdag

Jag kom på att jag inte hunnit skrivit nåt idag så ska väl bjussa på ett inlägg innan jag går och lägger mig.
Är trött faktiskt. Ovanligt att jag går och lägger mig före tolv men det är bara bra.

Idag var det jobb som sagt. Efter de drog jag hem till familjen och lånade bilen till affären. Mat!
Sen har de bara varit lugnt på hemmaplan. Badat och kollat massa tv. Riktigt skönt!

Imorn kallar jobbet igen. Blir ett nio-timmarspass mellan 12-21. Kommer inte hinna med så mycket annat imorn alltså=(
Men men, snart är det helg och på fredag är det pengar så det ser jag fram emot=)

Nej, nu är jag trött och har ont i ryggen så de ska bli skönt att bädda ner sig.

Helt meningslösa inlägg nu för tiden men vet inte vad jag ska skiva riktigt..

Ha de fint iaf. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0