Spikmatta


Mitt tips är att skaffa dig en spikmatta. Jag är helt fast och den funkar!




Godmorgon. Sovit alldeles för några timmar inatt men dom jag sov så sov jag såå skönt.
Därför ska jag köpa en spikmatta. Inga.Lill hade en som jag fick prova där och efter det är jag fast!
Flera på jobbet som införskaffat sig en men jag har varit lite skeptisk tills jag nu själv fick prova.
Första min känns piggarna men det gör inte överdrivet ont, efter nån min så är man bortdomnad och man blir helt varm istället, kändes som jag bytit ut spikmattan mot en värmedyna eller element. När jag legat ytterligare några min så kände jag hur avslappnad jag var, kändes som jag knappt kunde lyfta mina armar som blev jätte tunga och bara låg längsmed kroppen. Andningen blev mer tung och om jag legat några min till så hade jag somnat.
Kan ni förstå, jag låg på vardagsrumsgolvet halvt utan kläder, mitt i Melodifestivalen hemma hos Inga-Lill med flera folk i samma rum och från att varit pigg gäst på en middag så höll jag nästan på att somna, på bara några min!
Spikmattan är bra mot mycket och jag tror verkligen på den. Den ska hjälpa mot stress, svårt att sova, ryggproblem, wiplash m.m. Kostar runt 600-700kr men det tycker jag den är värd om den kan få mig att sova om kvällarna.


Kommentarer
Postat av: lenita

häftigt!!

2009-02-17 @ 09:52:02
URL: http://lenitatheone.vlogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0