Söndag

Idag är jag seg.
Blev dricka hos grannarna igår och så drog vi till Harrys. Mycket folk men skitdålig musik, men jag dansade som vanligt ändå fick tom upp Dan på dansgolvet. Stackarn fick stå och shaka loss med mig låt efter låt, men snällt att han gjorde mig sällskap iaf för det är tråkigt att dansa själv ju.
Efter krogen drog vi hit och fortsatte festa in på småtimmarna.

Inte så väldans pigg idag med andra ord.
Har bara degat omkring mest hela dagen och väntar på att det ska bli kväll så man kan krypa till sängs och vakna pigg och gla imorn=)

Ska lägga mig till rätta i soffan nu igen och glo på dumburken. Är det nåt bra på tv ikväll tro?
Missade ju ufc:n igår=( Hade jag velat sett ju..
Men det kommer flera matcher.

Nej, nu pallar jag inte sitta upp längre.

Men imorn ska jag va på topp igen förhoppningsvis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0