Överstökat

Sådär ja, nu var man hemma igen och jag har precis lagat lite lunch. Spagetti och köttfärssås=)
Det gick bara bra hos polisen, tog bara 20 min sen var det klart!
Efter de blev det besök på banken, skatteverket och in på åhlens och handla en scarf till mig och solglasögon till Dan.
Skulle ha käkat kina buffé men dan var inge hungrig då så åkte hem och gjorde billigare mat istället.
Nu skulle det bara va trevligt om karln kunde komma hem oxå så jag slipper äta själv!

Min kära mormor ringde nyss, ja ska skjutsa morfar min till karolinska på måndag morgon så det blir att gå upp tidigt som fan. Ska få låna morfars bil så då kunde jag ju inte tacka nej=)

Nej nu får den där jäveln ta och komma! fram och tillbaka till stan var det ju och han viste att maten typ va klar när han drog. Skynda för i helvete jag är hungrig! 

Kommentarer
Postat av: Lenita

hänger inte med riktigt.. är ni tillbaka till varandra :O

hihi jag vart BJUDEN på kina buffe idag =) super gott!

2009-02-27 @ 18:23:03
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: Lenita

förresten, har du fått lösen till min blogg?

skriv på facebook eller msn annars =))

2009-02-27 @ 18:23:50
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0