Nu är det rent

Nu är jag nöjd!
Jag har varit flitig och städat supernoga i varenda liten vrå så nu skiner golvet som bara den och inte en dammtuss så långt ögat når=)
Efter mitt städryck så belönade jag mig med massa glass, SIA´s kolaglass! Den måste ni prova om ni inte har gjort det. Jag som trodde att jag inte gillade kolaglass men ack så fel jag hade. Hade pippor på Ben och Jerrys glass men den är ju så jävla dyr så kom på att de fanns billigare glass som faktiskt är lika goda.

Är lite smått uttråkad fast jag legat i. Sitter här ensam och försöker vara social med mig själv men de funkar inte så bra.
Ska jag gå och sola på jobbet kanske?
Skulle allt va fint med en lite brunare nyans i huden. Känner mig nästan sjuk när jag är så här blek!
Har ju lite tid nu innan kvällens alla tv program drar igång=)
Vi får se hur jag gör.

Förresten så var det längesen ja la in en bild men kameran funkar inte så what to do.
Lägger in en bild på en snygg tatoo som jag skulle vilja göra. En stor blaffa de där=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0