Måndag

Fan vad skönt att det är måndag igen. Inte för att det är nåt fel på helgen men igår var jag så jävla bakis så jag såg verkligen fram emot att få komma tillbaka till vardagen.
Vaknade av att Josef (Dan´s gamla jobbarpolare) kika förbi. Dom pratade så högt ute i vardagsrummet att jag inte kunde somna om. Gick upp för att äta frukost men insåg att vi inte hade ett skit hemma. Då går Josef ut till bilen och hämtar massa frallor för han hade varit och handlat innan han kom hit. Tack som fan alltså! Vadå frukost levererat hem till dig=)
Han tyckte jag behövde äta upp mig lite. Har ätit skit dåligt i helgen, har inte haft nå pengar att handla mat för så har i princip levt på skorpor, lite chips och gammalt godis. Inte så hälsosamt kanske och det märks att jag tappat nåt kilo. Inte bra de! Blir ju tjurig också när man går hungrig hela tiden. Tur att det bara är 3 dagar kvar till pengar!

Är ledig idag men jobbar några fjuttiga timmar imorn. Rastlös är jag också!
Jag måste hitta på nåt att göra. Förslag?

Skriver lite senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0