Lördag=)

Nu ska jag börja avnjuta min lördag.
Jag har städat badrummet och rensat äckel-avloppet och nu väntar jag bara på att en maskin tvätt ska bli klar.
Är helt svettig och skulle behöva en kalldusch men jag duschade precis innan jag började grejja SMARTO JAG!
Sitter och lyssnar på lite blandad musik och fastnade för en låt jag hörde på radion med linkin park. Den är riktigt bra tycker jag även om det inte är riktigt min musikstil. Men jag är ju en allätare i grund och botten=)

Ska ta mig ett glas rött medans jag väntar på tvätten sen ska jag kila upp till grannarna och dricka mera och kolla på Melodifestivalen med dom och Dan som redan är där. Melodifestivalen vare ja, en lördagkväll..jag känner mig vuxen!
Men tror nog det blir himla trevligt ändå=))

Jag vill förresten skicka en stor varm kram till alla mina vänner som jag sällan träffar nu för tiden. De har blitt lite allt för mycket hemma häng här ute nu känner jag. Har jobbat en hel del också så de har ju sin förklaring.
Men funderingarna om att flytta in till staden börjar väl bli mer och mer aktuella. I miss my friends!!!
Tur iaf att man har grannarna, dom är ju faktiskt också mina vänner så missförstå inte nu. Men jag saknar mina gamla vänner som jag umgicks mer med när jag bodde i stan.
Nej, nu tar vi ett glas vin och lyssnar på lite skön musik.

POKONIS (som alltid jag och Sanne skriver)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid POKONIS.. :)

2009-02-23 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0