Jag har inte glömt er

Hejsan allihop. Sitter på jobbet och skriver, jobbar natt och har några timmar kvar innan jag får gå hem och sova. Det ska bli skönt de=)

Såhär ligger det till alla som undrar.
Mitt nätaggregat i datorn har pajjat så datorn går inte att starta. Har inte vetat vad som varit fel förrän typ nyss så nu är det antagligen bara att köpa nytt så ska den nog starta som vanligt igen.
Efter ungefär två månader utan dator börjar det bli lite frustrerande, har passat på att kika några sidor när jag varit hos nån med dator men de har inte blivit nå bloggande, bara snabb-kikat lite här och där för att hålla mig någorlunda uppdaterad=)

Men jag börjar skriva igen när datorn är fixad, nu kallar jobbet och det larmas både uppe och nere.

Pussar alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet nog inte vem det är.. Mattias kände honom också.. Chilenare, 32 år.



Kramar//Malena

2009-02-09 @ 16:55:59
URL: http://malenasvarld.blogg.se/
Postat av: Lenita

har saknat dej!! =))

förresten tycker jag de är på tiden vi tar och träffas.

2009-02-10 @ 11:12:02
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0