igår och idag

igår var en bra dag. Jag vaknade på ett bra humör och hela dagen var bara allmänt bra.
Nettiz ringde och väckte mig den jäveln och tyckte jag skulle komma ner på stan. Exakt när jag gjort mig redo så ringer mamma och har vägarna förbi så hon skjutsar ner mig så där slapp man den väntan på bussen=)
Var in till Marie på glitter. Du är så söt marie!!
Sen gick vi till korthuset för Nettiz den virrpannan hade glömt sina varor som hon handlat dagarna innan och där jobbade tässan så jag handlade fotoalbum av henne och fick lite rabatt så snällt av henne=)
Om jag jobbar i butik någongång så ska jag ge rabbatter till alla. Kommer väl sluta med att butiken går i konkurs då..öh?
Jaja, förhoppningsvis så öppnar jag nog aldrig någon butik men de skulle va trevligt.
Men verkligheten säger att jag kommer bli kvar på timta ett tag, jobbade mellan 7-13 idag.
Imorn jobbar jag först 8-12 sen 15-21. Det blir en lååång dag!
Tur att man är pank och ändå inte har nåt bättre för sig en fredag så då kan man lika bra jobba.

Nu har jag en hel eftermiddag som jag ska försöka göra något vettigt av..
Skulle behöva städa så jag tror nog det blir städning nu. Eller först fika förresten så jag orkar städa=)

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0