Fredag=)

Åh vad skönt det är med fredagar och man har hela helgen framför sig!
Håller på att tvätta sängkläder. Att krypa ner i en renbäddad säng är något av det bästa som finns,håller ni inte med?

Börjar jobba 15.15 idag. Jobbar till 21 så det blir en lugn hemmakväll idag. Börjar jobbet 6.45 imorn och det är ju mindre kul en lördag men det ger pengar och sånt behövs.
Linn fyllde år igår så meningen är att gratta henne på lördag men jag jobbar ju så får se om ja hinner åka dit.
Har snackat med Nettiz oxå om att vi ska träffas imorn=) Kul att allt löste sig förresten=)))

Ja fundera på lunchen, vad ska man laga? Har typ inte ett piss hemma. Käkade gröt till frukost så det håller jag mig kanske på tills jobbet så får jag äta där i värsta fall.

Mot tvättstugan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0