Äntligen!!

Varför i helvete kunde jag inte lämnat datorn till farsan tidigare för??
Här har man gått utan dator i två månader och bara trott den dött eller nåt tills jag lämna den till farsan för några dagar sen och han bytte en grej så funka den igen. Tack fadern och dumma mej vilket cp jag är!

Under tiden jag varit utan dator har jag nästan börjat lärt mig att klara mig utan den så nu vet jag inte vart jag ska börja, vilka sidor ska jag kika på mm. Har glömt bort vad som varså intressant.
Tur att jag sparat alla bloggsidor i favoriter för annars hade jag nog glömt bort dom flesta faktiskt.
Skriver mera om en stund, nu måste jag skutta lite i soffan för att datorn är tillbaka=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0