8 år tillbaka

Godmorgon.
Vaknade för nån timma sedan utvilad och pigg. Sitter och käkar frukost framför burken nu i vanlig ordning.
Jag fick just sån längtan bakåt i tiden, typ sådär 7-8 år kanske. Det var då man hade som roligast!
Tänker på alla tokigheter jag och Sanne hittade på, alla roliga fester, alla folk man umgicks med, sälen-resorna med hur mycket folk som helst! Vart fan tog allt vägen?
Jag saknar iaf dom roliga tiderna från förr.
Nu är man bara vuxen och måste ta ansvar och bla bla bla. Jag vill vara typ 16 igen!!!
Vad gör alla folk från förr idag egentligen? Skulle va kul att veta=)

Nej nu ska jag tillbaka till verkligheten. Till en lgh i bushen som måste städas. jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0