Nyduschad

Dagen börjar lida mot sitt slut och här sitter jag nyduschad och doftar wonderfull;-)
Åh så skönt!

Åkte hem till familjen en sväng under eftermiddag/kvällen och åt lite god söndagsstek där. Jag har blivit rätt bortskämd med att slippa laga mat själv men jag klagar inte. Sen kom Danne banan hit och han hade med sig pizza från Skälbyhallen. Det var inte heller fel. Tack bäbis plutt=)

Ska försöka ha en nyttigare vecka nu för jag tror fan jag är hög på allt socker och fett jag ätit dom senaste dagarna, det har blivit alldeles för mycket godis,bullar,kakor och skräpmat så jag känner mig spyfärdig på allt vad godsaker heter. Eller så är det bara just nu jag känner så om jag kän mig själv*fniss*

Imorn är det min ENDA lediga dag innan julafton så jag måste ner på stan och leta lite julklappar, har inte köpt en enda ju! (Börjar bli lite stressad)
Det börjar märkas att man jobbar heltid nu fan, man är ju aldrig ledig ju!
Men jag klagar inte, bara lite ovant att gå från allt mellan 40-90 timmar i månaden till fullt. Bara att köra på så är man snart inne i ekorrehjulet=)höhö

Nej, nu ska jag glo lite på tv med mitt kära "besök" *internt* och sen ska jag krypa ner i bingen.

Natti natt

ps. fick förresten skriva en önskelista hos familjen idag, spännande! SKa bli kul att se om man får något av mina sjuka önskepresenter jag kladdade ner på pappret=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0