Juldagen

Idag har jag,farsan och lillebror farit runt och kollat efter en ny tv till mig. Var till onoff,siba och mediamarkt men där var det inga rea priser på dom skärmar jag spanat in, men jag vet iaf vilken jag ska ha nu=)

Mina krav är att det är en LG eller Samsung, den ska vara svart blank i färgen och ha en rund fot och sen får den inte vara för dyr såklart.
Vi har hittat två billig men bra alternativ. Den ena är en 32 tums samsung och den andra en 42 tums LG. Det lutar åt 42 tummaren för den har alla mina krav. 32 tums tv:n har inte en rund fot men samtidigt så räcker det med en 32 tums i mitt vardagsrum så det känns onödigt att köpas en större...svårt val där!

Det här är iaf favoriten som det lutar åt att vi åker och köper imorn bitti kl 7 på morgonen när dom öppnar=))


Vad tycks,är den inte snygg så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0