Tisdag

Jisses vad jag är trött!
Ska bara knåpa ihop ett litet inlägg innan sängen väntar*gäsp*

Det har varit en lång dag idag.
Vaknade runt 7 tiden och kunde inte somna om så jag gick upp fast jag skulle haft sovmorgon.
Dan vaknade också tidigt så vi fick äta frukost tillsammans vilket vi inte gjort på as länge.
Runt 11-tiden kom Micke förbi och vi spelade lite kort och käka godis.
Sen väntade jobbet mellan 13-21. Det blev lite rörigt där ett tag och jag hade druckit dåligt så det resulterade i spännande huvudvärk fram mot kvällen.
Den försvann nån timme efter jag kommit hem och vilat på soffan. Nu är jag supertrött och det ska bli så skönt att landa i sängen.

Imorgon börjar jag 7.00. På eftermiddagen vankas det jullunch på Lövudden med all personal+chef. Det ser jag verkligen fram emot! Sen blir det personalmöte efteråt.
Vad passande att det kommit massor med snö idag så julstämningen infinner sig. Ååh vad jag myser nu!

Sov gott alla där ute.

/Caroline.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0