22 december

två dagar kvar till julafton och idag är det Dannes födelsedag.25 år blir karln!

Idag är även min enda lediga dag på två fucking veckor så idag måste jag passa på att fixa lite grejer.
Nästan klar med julklapparna, bara en sak kvar till mormor och morfar och de fixar jag senare idag eller imorn efter jobbet. Sen ska jag tvätta och städa oxå så man har det gjort.
Sen jobbar jag fram till helgen och då äntligen är jag ledig två dagar!!
Sen jobb hela nästa vecka plus helgen*suck*
Men sånt är livet och det är bara att tuta och köra=)

Ikväll ska jag till Dannes farsa och fira Dan med hans familj. Fullt upp med andra ord.

Dax att börja sätta fart här hemma..

Nån annan som känner julstressen?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0