Trötthet=hösten är påväg

Då var man åter hemma i dingtuna igen.
Kom hem igrå kväll eftersom jag började jobba 7 imorse och hade ingen lust att åka från stan så tidigt på morgon.
Var iaf jätte trevligt att få "bo" lite hos mormor Inga-Lill och känna sig som en stads människa igen=)haha.
Ska dit igen imorn och då är även svärmor där så vi ska käka middag och så. Alltid trevligt!

Har varit så in i helvete trött den senaste tiden. Sover på natten, somnar på dagen, somnar så fort jag landar i en soffa.
Här om dagen hälsade vi på Tomas, jag hann bara slå mig ner i soffan så somnade jag och blev väckt när vi skulle dra hem. Trevligt sällskap man är då, kommer hem och sover hos folk sådär..inte klok ju!
Kom typ nyss hem från jobbet och jag skulle kunna somna nu med känner jag. Men de får jag vänta med tills senare för jag måste städa trapphuset först, fredag you know. Sen ska jag försöka hålla igång med att laga nån middag eller nåt så jag inte somnar. Misstänker att det är mina jobbnätter, tröttheten kommer ju efteråt.

*gäsp*

Nej, dags att göra någon nytta istället för att sitta här och riskera att tuppa av=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0