Tisdag

Godmorrn!

Nu har jag klivit av mina nätter och har sovit bra en hel natt så man börjar återgå till människa igen=)
Gick upp kl 8 imorse, lite segt när man inte riktigt hunnit ställt om sig igen men vad gör man.
Vi ska åka hem till Inga-Lill och bära ner en säng från övervåningen till henne. Hon ligger kvar på sjukhuset men ska väl snart återvända hem och eftersom hon har opererats och kommer vara handikappad en tid framöver så kommer hon ha svårt att ta sig upp till övervåningen. Därav ska vi fixa ner sängen åt henne.
Efter vi fixat det vet jag inte vad vi ska göra. Inväntar löningen som kommer på torsdag, innan dess kan man inte göra så mycket eftersom det ekar i plånboken.*suck*

Skönt iaf att vara ledig hela veckan förutom fredag då jag ska jobba några timmar på förmiddagen bara.
Ska eventuellt boka upp en träff med Sanne gumman=)

Nej, nu ska det här fixas så vi hinner med bussen om en timme.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0