Onsdag

Helt sjukt vad fort dagarna går när man har jobbat nätter. Klev ju av i måndags morse, känns som igår.
Nu är det redan onsdag och halva veckan har gått!
Dan´s mormor Inga-Lill fick komma hem igår iaf. Så nu är jag solo här ett tag framöver eftersom Dan måste bo hos mormor och hjälpa henne med det mesta i vardagen. Hon har fått en egen personliga assistent=)

Hade jätte svårt att somna igår, låg ute i soffan och kollade på film efter film att somna till men inte blev jag tröttare för det.
Tillslut gav jag upp tv-tittandet och la mig för att sova på riktigt men det tog säkert två-tre timmar innan jag slockna tillslut. Vred och vände på mig, svettades och frös, kunde inte hitta en skön sovställning. Snacka om drygt!
Det är bland det värsta jag vet, önskar jag bara kunde slockna så fort man la ner huvudet på kudden som vissa kan. Jag blir uttråkad av att bara ligga stilla och invänta john blund! Vid såna här tillfällen önska jag att jag hade sömntabletter till hjälp.

Får se vad det blir av denna dag. Kommer garanterat vara rätt trött, så det blir nog en lugn dag. Först ska jag passa på att greja lite här hemma och lite senare drar jag in till stohagen/stallhagen och umgås med plutt. Blir nog kvar där över natten tror jag.

Nu ska jag fixa mig..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0