Måndag morgon

Satte kl på 8 imorse för att inte missa några förfrågningar från b.tjänst. Dom brukar skicka ut jobbförfrågningar så tidigt som möjligt och eftersom jag har dåligt med tider så tänkte jag att det är lika bra att vara berädd.
Tur var väl det för det kom tre förfrågningar och jag fick allihopa=)
Har ju gått och undrat varför det inte kommit ut några jobbtider för september månad tills jag ringde b.tjänst och fick veta att jag ej stod som tillgänglig. Vaaa?! Jag hade tydligen glömt att uppdatera min tillgänglighet och därför inte fått några av jobben som kommit ut för september. Snacka om panik! Det var många tider som redan blivit tagna så jag trodde det var kört för min del, att jag inte skulle få en enda tid i september men nu fick jag en idag och två nätter i veckan. Hoppas bara det finns fler tider till mig för annars får jag ju ingen lön i oktober mån!

Egentligen hade vi lite andra planer idag men det får vi skjuta på tills imorn. Jobbet går före även om det handlar om några fjutt timmar.

Igår var vi på marknaden som sagt. Hittade lite smått och gått men mest skit egentligen. Köpte ett nyckelband till jobbnyckeln, såna där små figurer man sätter på jobbskorna(foppatofflor),en brödkorg och lakritsrem. Dan köpte sig en ryggkliare haha, tyckte det var lite roligt faktiskt. Pensionär Dan liksom=)
Var förbi mamma en sväng också och dom hade också varit på marknaden och köpt tre kartonger med kockosbollar så vi fick några vi också. Åt fyra stycken igår så jag fick lite ont i magen av allt socker. Jag som skulle försöka avstå vitt socker.. så bra gick det med det. Mina hål i käften ska vi inte prata om, snart ramlar väl varenda tandjävel ut!
Tandläkaren har jag slutat gått till, dom ruinerar mig bara och gör mig påmind om hur mycket fel jag har i käften så dom har jag nu förträngt. Väntar på att jag ska bli tandlös så jag kan få en tandprotes och så behöver jag aldrig mer gå till tandläkaren=)

Dom ringde precis från jobbet igen. Fråga om jag kunde jobba ett pass till idag men det går icke! Det räcker med ett pass om dagen. Arbetsnarkoman blir jag när vi pratar om större summor pengar=)

Nej, nu ska jag äta upp mina flingor och bär som flyter omkring i mjölken.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0