lite sent men..

återkomma skulle jag ju=)

Gjorde korvstroganoff till kvällsmat idag. Hade glömt hur gott det är för det var ett tag sen jag lagade det. I skolan var det min favvorätt faktiskt.
Till efterrätt åt jag Tiramisuglass som jag oxå älskar!
Resten av kvällen har jag spenderat i soffan framför massa tv-program i matkoma!

Snart ska jag gå och lägga mig, tror nog jag får med mig Dan också.
Ska kliva upp i skaplig tid så man hinner använda dagen innan man kliver på nattpasset.

Planen är att vi ska ut till Tidö-Lindö och bada hos Johan imorn på dagen. Sen ska vi käka middag med svärmor och co hos mormor Inga-Lill. Uppskattar verkligen att bli bortbjuden på middagar där. Vi har alltid så himla trevligt och så lagas det alltid så god mat! Passar perfekt att äta borta innan jag ska åka och jobba. Jag har sån himla bra svärmor och svärmormor får vi inte glömma;-)

Nej nu springer tiden fort iväg, vill mysa ner mig i sängen nu*gäsp*
Men först måste jag tvätta ansiktet och borsta tandorna!

Godnatt babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0