Gokväll

Denna lördagkväll blev som sagt lugn.
Har legat i soffan och läst lite och snaskat på godis medans regnet öste ner stundvis utanför, riktig mysfaktor!
Sen har vi lagat tacos till kvällsmat och kollat på tv.
Unnade mig en Magnum glass idag också, har fått pipper på Magnum. Känns som jag äter den varje dag. Den är bara såå god!

Dan lirar tv-spel i sovrummet och jag funderar att glo på nån film, har precis gjort ordning lite dip och grönsaker som ju måste ätas upp. Sen blir det nog sängen efter det, klockan är ju rätt mycket redan nu.

Imorn ska vi till marknaden en sväng. Det är ju samma skit varje år men för mig är det bara ett måste att strosa runt ett varv och köpa typiska marknadssaker som vi säkert alla har olika måste-ha-på-marknaden=)
För min del är det hemmagjord nougatchoklad, remmar och ibland en påse chips eller brända mandlar. Langos brukar vi också äta men sist så var den inte alls god så vi får se om jag köper eller ej.
Sen brukar man alltid hitta nån grej. När jag var yngre köpte jag alltid ringar på marknaden, sen blev det navel eller tungpiercings, ett tag gillade jag trämasker. Får se om man hittar nåt kul i år=)
Har du några måsten du vill ha med dig från en marknad?
Oavsett vad så tycker jag det är mysigt att bara gå ett varv och känna alla dofter från olika matstånd=)

Nej, nu har dan slitit sig från tv-spelet så nu ska han göra mig sällskap i soffan. MYYS!

Bye bye..


Sänder en tanke till Roberto som ligger på Uppsala sjukus och kämpar. Du fixar detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0