Tisdag

Somnade på soffan igår. Guu vad jag sover skönt där!
Vaknade av att Dan frågade varför jag gråter. Jag måste ha drömt nåt hemskt eftersom jag låg och tjurade i sömnen. Fattade ingenting när jag vaknade till och var helt blöt nerför kinderna. Det är andra gången jag vaknar gråtandes sådär. Måste vara hemska drömmar jag drömmer.

Somnade iaf om sen och vaknade runt 7-tiden.
Har legat i soffan tills nu och kollat på nån film på tv 1000 och käkat frukost. Tycker det är så skönt att bara ta det lugnt på morgonen och slippa stressa till nån tid.
Ska jobba idag på em, 15.30-21.00. Skönt med kvällspass!

Jag hade egentligen andra planer för min tisdag. Trodde ju det skulle vara fint väder så man kunde köpa mjukglass eller sätta sig på nåt mysigt ställe i gräset och ha piknick. Nu är det ju mulet och sen blev jag inbokad till jobb.
Men men, de kommer fler fina dagar och just nu måste jag tacka ja till varenda pass för jag vet inte hur nästa månad ska funka rent ekonomiskt. Ett stort orosmoment de där!

Nej, folks. Nu ska jag göra nåt vettigt som att vika in lite ren tvätt i garderoben =))

Önskar just DIG en happy dag!

Kommentarer
Postat av: Lenita

ja ens ekonomi kan verkligen oroa sönder en =((


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0