Tisdag

Åh, jag som hade sett fram emot kryssen imorn men nu blir det inte så iaf för barbro kom på att hon hade läkartid imorn så det gick inte. Men vi bestämde en liten dejt på hennes balkong istället. Har ju en hel del att ta igen eftersom vi inte setts på ett år.

Idag har jag bara varit hemma hela dagen. Köpte hårfärg igår när vi handlade, provade ett nytt märke som verkade jättebra på förpackningen och var billigare än den jag brukar köpa. De skulle jag aldrig gjort!
Håret har precis torkat och utväxten är ljusare än resten av håret. Det ser inte klokt ut så nu ska jag ta bussen till sjöhagen och köpa nån mörkare färg omedelbart!
Får med mig Dan också så vi ska väl ta en liten promenad ner mot hamnen också och köpa glass på vägen. Det är så mysigt att gå där och vädret är ju skönt trots att det är mulet=)
Kommer köra med en keps eller nåt hårband som täcker utväxten tills jag färgat om det. I fortsättningen kommer jag alltid hålla mig till samma gamla hårfärg som jag vet blir bra! Mitt tips är alltså att gör fan inte som jag gjorde!!

Nu måste jag klä på mig så vi hinner med bussen. Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0