Tisdag

Blev ingen lek med min plutt idag. Både hon och jag tyckte det passar bättre imorn eller nån dag snart när vädret är fint så vi kan vara ute för ingen av oss har pengar just nu så då känns det ovärt när inte ens vädret är på vår sida så man kunde hänga ute.

Dan är inne och hänger med Johan och jag ska strax ta bussen hem till familjen på skälby. Hade tänkt att bjuda in mig själv på lite mat och sen kolla om mamma har bestämt vad hon ska ha ur haléns katalogen, ska beställa tillsammans så det blir billigare men hon är ju så seg.

Har tvättat idag, skönt att ha det överstökat för några veckor fram iaf=)
Äh. har inte mycket vettigt att skriva nu men vi hörs då!

Puss och kram/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0