Så var det fredag

och humöret är mycket bättre nu äntligen=)
Peppade mig själv med massa positiva tankar och sen är det ju fredag och härliga helg igen=))

Tog bussen till skälby och lånade mammas bil så jag och Dan kunde åka till Erikslund och handla lite till helgen. Mamma skickade även med en massa skit som vi skulle dumpa på återbruket. Avslutade med lite käk på McDonald´s=))

Hann spana in badrummet hemma hos familjen. Dom har renoverat och bytt alla vitvaror så allt var så nytt och fint. Snacka om att jag blev sugen på att fixa vårat också men de kan man ju glömma, iaf i nuläget när man har en ekonomi som inte är en ekonomi. Hatar pengar fast samtidigt älskar jag dom! Knäppt.

Härlig fredagskväll.
Grannarna börjar fixa iordning sina altaner och man ser att det faktiskt bor fler än vi i denna fastighet.
Dom andra grannarna grillar. Dom fick låna våran grill eftersom dom var så smarta och dumpa sin egen innan dom hunnit köpa en ny..hihi.
M ringde faktiskt och frågade om vi också ville ha grillade hamburgare men jag sa nej. Är fortfarande mätt, men Dan gick upp en sväng. Ska väl upp och säga hej jag med iaf=)

Kvällen blir lugn. Hoppas det går nån bra film på tv. Då ska jag äta godis och chips och bara dega=)
Hoppas på fint väder imorn med, då ska jag rensa rabatterna. Im old!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0