Onsdag

Idag sov jag länge med flit. Vaknade flera gånger imorse men tvingade mig själv att somna om eftersom jag ska jobba natt inatt.
Nu är jag iaf utvilad och det är mulet väder ute så jag har inte sovit bort en solig dag. De känns bra!

Idag hade jag tänkt ha en riktig städdag, med tanke på vädret så passar det väldans bra=)
Dagens klädsel är t-shirt, mjukisar och håret uppsatt i en slarvig knut. Såna dagar är ju bara så sköna!

Men innan jag börjar städa så ska vi bara passa klart hunden. Är hundvakt åt grannens lilla amstaff valp medans hon är hos tandläkaren. Just nu är Dan ute i skogen och leker av hunden så den inte ska fara omkring här hemma som en stucken gris. Söt är hon iaf lilla Dina som hon heter, hon är helvit med några svarta fläckar på öronen. En busig liten sak men jag tror hon är jävligt lättlärd, hon hoppade som fan på både mig och dan när hon kom in men efter några tillsägningar så hajjade hon galoppen och satte sig fint framför en när man visade med handen att hon inte fick hoppa på en. Men jag kände av allergin direkt och fick klåda efter att ha snuddat vid henne. Tråkigt att man ska vara allergisk mot så jävla mycket djur!

Nej nu ska jag bläddra i pysseltidningar och hitta lite inspiration. Fan vad det är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0