Måndag

Vaknade super tidigt imorse och kunde inte somna om så det var bara att kliva upp.
La mig i soffan och glodde på lite morgon tv och käka lite frukost.

Idag är det mulet=(
Skulle väl passa ganska bra att ta tag i tvätten men jag har egentligen ingen ork eller lust alls.
Har planerat att tvätta i säkert en vecka nu och Dan har inga rena kläder så vi lär ju göra det idag.

Det är väl en röd dag? Är alla affärer stängda?
Jag hade faktiskt hellre åkt och handlat idag..om vi inte vill vara utan middag dvs=)
Men det är väl lika bra att affärerna är stängda för då har jag inga ursäkter att komma undan tvätten, men Dan får också hjälpa till. Kanske ska låta han tvätta allt? *fniss*

Just jävlar, hittade en soffa igår som jag ska ringa på. Jag har en likadan fast 2 sits och att bara kompletera med en 3 sits i samma modell måste ju vara billigaste alternativet till en ny soffgrupp=) Man fick även med en fotpall med förvaring innuti. En sån är ju skitbra!
Fan, hoppas den finns kvar! Pappa, hjälp mig här nu!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0