Måndag

Sitter hemma hos mamma och skriver. Väntar på att pappa ska komma från jobbet så jag kan ta bilen och åka och handla. Behöver verkligen storhandla för det ekar i både kyl och frys. Dan ska oxå med så jag ska hämta upp han först på hammarby.
Fick nyss ett roligt samtal från Barbro. Hon frågade vad jag gör på onsdag-torsdag och självklart så jobbar jag just dom dagarna denna vecka. Bara dom dagarna!
En vän till henne hade bokat kryssning och det fanns några platser över som måste fyllas och biljetterna kostade bara 60 spänn! Ett helt gäng som skulle åka tydligen och jag vill så gärna följa med! Det var längesen jag träffade barbro också Men jag ska försöka göra allt för att byta bort mina jobbtider. Micke, vill du jobba? de är korta pass och bara eftermiddag=)

Annars då, jobbade igår och det var den segaste dagen nånsin och alla dom boende var extra tjatiga och jobbiga och mitt tålamod var på noll så det var verkligen inte min dag igår. Precis när vi skulle servera maten så kastade en brukare ett glas mot fönsterrutan så det for glassplitter över hela köket så det var ju bara att börja städa upp allt glas och samtidigt försöka få bort alla boenden från köket men dom irrade runt som yra höns. Nää, de var ingen vidare dag igår men resten av helgen var bra=)
På lördagen var vi på kalas här för mellanbror fyllde 17 barre. Grattis till honom!
Sen grillade vi på em/kvällen och bara chilla hemma med massa gott framför tv:n.
Det har blivit många lugna helger dom senaste veckorna men jag har inte kännt för att festa heller så vad gör man. Jo man tar det lugnt=)
Men nu när värmen kommer så skulle
Nej nu får farsan komma. Jag vill komma iväg nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0