Måndag

Ny vecka igen och nya möjligheter. Inte för att det händer nåt speciellt denna vecka men det blir ju vad man gör det till=)

Jag SKA fixa min kamera!
Hur kul är det att läsa en blogg med bara massa text hela tiden? Nja, inte nån blogg jag skulle följa iaf=)
Men jag skyller på kameran. Ska iaf göra mitt bästa för att fixa problemet.

Idag då.
Dan har varit på ama stackarn. Han fick samma coach som Nettiz hade när vi gick där och vad jag minns så var hon "på" en hela tiden och skrev upp minsta lilla försening och rapporterade till sof. Med tanke på Dan´s försovningar och svårt att passa tider så bådar det här allt annat än gott. *suck*
Vi får väl se hur länge han är tvungen att gå där.

Själv är jag ledig i stort sett hela veckan. Jobbar 3,5 timme på torsdag så det räknas ju knappt=)
Ska träffa bästa vän imorn om hon inte får tillbaka de onda i benet men de håller vi tummarna för, för nu var det längesen vi sågs.
Ska väl även boka in en städdag och tvätta fönster nu när man ändå har massa tid. Såg att dom var jävligt skitiga!

Men idag ska jag nog pyssla lite. Har en massa kort som ska sorteras in i album.

Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0