Lite värme=)

Nu börjar värmen komma igen. Fick en liten försmak idag men till helgen ska det ju bli ännu varmare så nu är jag laddad!

Idag har jag jobbat ynka 3,5 timme. Sen har jag sattit upp blommorna jag fixade med igår hos mami. Blev två väggkrukor med några lila små blommor (ingen aning vad dom hette) sen blev det en stor blomkruka som står på marken med lila och vita blommor (mamma valde dom). På framsidan är det inte klart än, jag har två väggrukor med vita fejkblommor på vardera sida om dörren men det är ju faktiskt snyggare med äkta så dom ska bytas. Sen ska det planteras mer vita blommor i fönsterlådan. Sen är jag nöjd=)
Skönt att grejja ute så länge det är sol, efter jag vart klar igår så tänkte jag dra ner på stan och möta upp tjejjerna som redan var nere men fick inte tag på dom så jag drog hem istället, får ta stan en annan dag när lönen har kommit och gärna när det är fint väder så man kan sitta och glassa på nån mysig uteservering=)
Nu ska jag rota fram kvällsmaten ifrån frysen, vi får se vad man hittar.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: TESS

Precis min tanke..



Va kul med blommor! Vill ha en massa här, men hur mycket jag än kämpar så dör varenda en haha :P

2009-04-23 @ 18:13:31
URL: http://tess021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0