Köttmakaren Dan

Vad skönt det har varit med en lugn helg. Känner mig väldigt utvilad!

Idag blir det middag igen, ännu mera påskmat!
Vi ska till Dan´s mormor och käka. Kommer gör även Dan´s mamma, syster, morfar och hans fru.
Inte allt för ofta man träffas så det blir nog trevligt och tur med vädret har vi också=))
Våran uppgift var att göra köttbullar. Eftersom jag bara gjort köttbullar 1 gång när jag precis hade flyttat hemmifrån och dom smakade skit äckligt så fick Dan ta på sig den uppgiften.
Kan ni tänka er en lördagkväll och Dan står och rullar köttbullar för fulla muggar och såg tom ut att trivas med det!
Han gjorde dom alldeles själv (jag hjälpte bara till att rulla några) och dom smakade som hemmagjorda köttbullar ska smaka. Godare än köpta!
Jag är riktigt imponerad!
Så i fortsättningen tar Dan på sig alla köttbullebak!

Nej, nu ska jag äta lite sen frukost och göra mig iordning för ännu en matorgie=) höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0