Hej hopp

Åh vad jag njuter av detta väder. SOOOOL=)

Igår blev en lyckad och trevlig dag. Först drog jag ner på staden för att köpa en present till micke(bror) som fyller idag. Hittade inget så det får bli pengar istället men det kan han behöva sa mamma.
Efter det så drog jag till skallberget och hem till tommy och hans tjej. Dan och johan var redan där. Satt ute på deras balkong och solade och drack en öl och snackade massa gamla minnen. Mycket skratt där i mellan=)
Sen runt halv sju tiden så var det dags för mig och dan att dra hem och grilla och dom andra skulle ner på stan. Gick in på konsum på skallberget för att handla med oss lite mat och gissa vem vi stöter på. Jo, Fia som jag inte sett på år och dar. Guu så kul att se dig!
Första gången man är på skallberget sen flera år tillbaka och så är hon på konsum exakt då! Sjukt ju men himla kul. Vi bytte nr så man kan boka in en träff nångång när vi alla är lediga=)
Efter att vi sagt hejdå till henne så missade vi bussen och fick vänta typ 30 min på ästa och så var det likadant när vi kom ner på stan för tågen var inställda, ja det blev lite krångligt iaf men tillslut kom vi hem men då var kl efter nio så det blev för sent att grilla så vi bestämde att ta det idag bara. Ska kolla om familjen har lite grillkol som vi får låna.
Ska ju dit ändå idag kl 15. Hoppas det blir smörgåstårta!



Kommentarer
Postat av: Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah

Hej och tack såmycket! Kul att du läser min blogg. Ja dig känner jag igen! hehe. Är det bra med dig? Jag vet inte var man kan ha gardinerna annars.... Inga barn inplanerade inom snar framtid då? :P Mvh

2009-04-26 @ 18:01:02
URL: http://babylycka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför skulle du fråga dina föräldrar om kol ?? vi köpte ju 2,5 kg...?????? hahaha snurrigt värre eller

2009-04-26 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0