Härliga vår

Det är en underbar lördag idag!
Vaknade med ett leende på läpparna och mår toppen. Måste vara solen och värmen som sätter fart på känslorna=)

Har börjat med lite påskpyntning. Satte mig ute i solen på baksidan och klippte till påskriset som jag och dan var ut och plockade i skogen igår. Pyntade det med fjädrar i gult, ljusrosa och mörkrosa sen hade jag små målade låtsas ägg som vi hängde upp. Ska försöka få igång kameran och ta en bild så får ni se. Så trist att blogga utan bilder.
Ska ner i källaren och rota fram resten av pyntet. Ska ha en låda där det står "påsk" på så det ska väl inte vara så svårt att hitta den även om det är smockfullt i vårt förråd.
Pyssel är bara såå jag. Jag älskar verkligen att pyssla!

Ska börja med maten strax, de blir lite sen lunch idag så det betyder att kvällsmaten blir ännu senare men vad gör det, det är ju lördag!
Blir iaf grillkorv och pommes med räksallad till lunch. Lätt och gott!

Vad händer idag då?

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0