Grr..

Idag vill nog ingen träffa mig. Har vaknat på helt fel sida och är på ett jävla humör!
Stackars Dan som bor under samma tak. Han började jag gorma på så fort han klev upp ur sängen.
Han drog illa kvikt och lika bra var väl det. Ingen borde behöva stå ut med mitt morgonhumör när det är som värst.
Har sovit konstigt inatt och ont i halva kroppen efter att ha sovit i en 2-sitssoffa så nacken gör ont.
När jag kliver upp och ska sätta på kaffet så inser jag att vi inte har nåt kaffe!!
Jag går in på toa för att kissa men när jag ska torka mig så har vi inge toapapper heller!
Vafan är det här, vill den där uppe att jag ska explodera eller? Inte nog med att jag redn är sur, ännu mer irreterad när allt är slut i detta jävla hus!

Jag har iaf messat dan och bett han köpa med toapapper och sagt sorry för att jag skrek och gapa som fan på han. Hoppas han vågar sig hem igen.
Nu ska jag kolla på roliga klipp på youtube så jag blir på bättre humör. Pallar inte vara en bitterfitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0