gokväll

Åt middag hos familjen som sagt, jag höll på att spricka!
Det blev spagetti och köttfärssås och det var ju alldeles för gott=)

Kollade även in badrummet som börjar bli klart nu och det är skit fint, vill oxå göra om!
Vi började även prata lite om de jag nämnt tidigare med att flytta in till stan.
Har ju hittat liknande hus som jag bor i nu. Alltså en lgh fast känns som lite mer med egen ingång och altan med trädgård till. Jo, päronen är väldigt stöttande med en flytt in mot staden igen. Vad fan ska man göra här ute utan bil egentligen? Jag röttnar ju ihjäl! In till civilisationen tack!
Enklare att ta sig med cykel och buss, man blir inte lika begränsad när man söker jobb som man blir här när det varken går bussar på kvällarna eller helgerna, spar pengar när man kan gå eller cykla, nära till affärer och människor!
Men som jag skrivit tidigare så kollar jag runt lite, ingen brådis för här ska det rustas och fixas lite först så man får lite para när man väl ska sälja=))

Nu ska jag lägga mig i soffan och äta glass samtidigt som jag ska glo på två timmar av big brother reprisen! Frisk?

Puss och godnatt

Ps. Det ryktas om att värmen kommer tillbaka till helgen eller redan torsdag=))))))

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi har ju flyttat in centralt till City, älskar det nära till både natur och alla nöjen. M kan gå till jobbet, för mig tar det 20min dörr till dörr precis som tidigare men jag slipper t-banan åker pendel nu. Förut bodde vi i Solna. Har uteplats mot innergården, helt perfekt ångrar det inte en sekund!

2009-04-23 @ 14:35:29
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0