Go eftermiddag!

Sovit som en gud inatt. Skönt!
Tog en rejäl sovmorgon för att sova bort ett eventuellt morgonhumör och det funka. Vaknade glad och go=)

Nu sitter Dan och käkar frukost (lite sent ja), sen ska vi ut och gå en promenad i solen, de gör mig glad!
Har inget planerat för denna lördag så i guess det blir lugnt på hemmafronten. Helt okej för min del.
Har inte supit sen när??
Känner inget behov av det heller så då är det ju bara onödigt att dra på sig en bakfylla.
Eftersom vi städade altanen för några dagar sen så är det väl dags att städa det invändiga nu. Toan behöver sig en omgång. Fick ett bra tips när jag kollade på "Rent hus" om hur man får bort silverfiskarna som dyker upp i badrummet ibland. SKa kleta lite aromaolja vid listen så ska dom tydligen försvinna. Hoppas det funkar för jag hatar dom där småäcklena! Spindlar har vi också men dom är lite söta så dom kan få bo kvar. Har hört att dom äter upp silverfiskar bla så de är ju bra de.

Nej nu ska jag borsta hår och tänder.
Puss puss/Carro
 

Kommentarer
Postat av: Lenita

frukost? tio över 3?? hahaha

Postat av: Therese

Hoppas det gått bra med de små fiskarna :) och att ni får en skön helg! Några andra planer?

2009-04-18 @ 20:00:34
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0