Glatt humör

va några dagar sen jag skrev. har haft så kul att den här veckan har gått super fort.
Äntligen kom det lite värme och vår och humöret blir på topp!

Jag och Nettiz har glidit runt i hennes bil och varit både här och där. Jag älskar åsby trädgårds grejer!
Hittade även massa fint på ikea men de är det där obligatoriska som man alltid köper med sig därifrån, ni vet som värmeljus,servetter,glödlampor,doftljus mm.
Har hittat lite påsk pynt så det är väl i god tid att pynta nu kanske=)
Igår drog jag och Nettiz på stan. Gick förbi Tässan och väntade in henne tills hon slutat så gick vi runt och hittade lite kul saker. Avslutade  med en middag på Max där jag även mötte bror(som jobbar där) vid ingången. Ops!

Ikväll blir det tjejkväll hos Tässan, sen blir det middag hos Dan´s morfar imorn och hemma mys på kvällen med film och massa gott och på söndag ska jag ha en riktig städdag. Fullt upp helt enkelt!
Älskar livet just nu, det är bara för vi går mot varmare tider. Helt underbart!

Önskar er alla en super trevlig helg!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0