Glass



Gräddkola glass med små krokantbitar och nötter i. Mumma!





Åh vad sugen på glass jag blev! Men jag har tyvärr ingen hemma=(
När ben och jerry glassarna kom så blev jag helt såld. Men dom kostar ju inte gratis direkt och jag som alltid vill ha glass hemma skulle behöva köpa några förpackningar i veckan och de skulle bli svindyrt med tanke på deras små en mans portioner!
De går att unna sig nån gång ibland, absolut. Men jag hittade ett annat alternativ som jag fastnade för som ändå känns lite lyxigare än GB´s bigpack.
Sia har många sorter att välja mellan och det finns flera gobitar men det här är nog den absoluta favoriten, iaf just nu.
Deras glass är sådär len och krämig som glass ska vara (enligt mig).
Om du inte smakat gräddkola så gör det så får vi se om vi har samma smak=)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo, dessa var lite stora i storleken, men beställde dock min vanliga storlek. ha en bra dag!

2009-04-16 @ 12:01:43
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0