Vart fan är tröttheten?

Natten har varit lugn på jobbet så tiden gick ganska så sakta och det blev lite väl segt framåt småtimmarna men de var ju bara att hålla sig vaken och härda ut. Efter passet så la jag mig i solariet i hopp om att slumra till lite men icke då, jag låg lika rastlös som vanligt och kolla tiden stup i ett. Nu är jag hemma, har tagit en dusch och ska krypa ner i sköna sängen. Som det känns nu så är jag väl mer pigg än trött men hjärnan funkar inte riktigt som den ska. Börjar bli lite väl vimsig nu känner jag.
Man borde gå av sitt nattpass sådär vid 04-tiden då man är som tröttast.
Nåja, sist jag jobba natt kände jag desamma men så fort jag krypit i säng så slockna jag ganska snabbt ändå så man kan ju hoppas att jag gör det nu med innan man blir en zombie eller nåt liknande.
Men den där kudden sen rätt lockande ut ändå att lägga ner sin virrpanna på så jag gör ett försök.
Natti natt i några timmar. Hörs i eftermiddag då gott folk.

Höstkramar till er alla och hoppas ni får en lovely dag som nu fyller med massa värdo to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0