Vakna upp för i helvete

Isch isch, jag börja känna mig lite trött nu den senaste timmen. Det här går ju inte!!
Satte på kaffe och har hinkat i mig två stora glas och tänkte dricka några redbull, jag kommer antagligen bli heeelt speedad istället men hellre det än att vara så här seg som jag är nu.

Jag är uttråkad oxå...försöker komma på nåt vettigt att skriva om men jag har nada i huvudet just nu. Tror nog jag lyckats supa bort varenda hjärncell i helgen..haha!

Åh! Jag hör tatueringsborren på tv, det betyder att det är Miami Inc så bäst jag sätter mig och dregglar lite över snygg-Ami=) Tänk om man kunde dra dit och tatuera sig ändå...*drömmer mig bort*



Dåligt med bilder på senaste kanske men eftersom jag är så otroligt egenkär så bjuder jag på en fåfäng bild på mig själv igen=)mohahaha

Kommentarer
Postat av: Lenita

hahah tror nog du vinner priset för "mest-portätt-på-sig-själv-i-bloggen" =)) men de är fint så=) kram

2008-09-14 @ 19:29:30
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: Carro

haha,jaa är man egenkär så är man=))

2008-09-14 @ 19:56:00
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Dannemannen

HAHAHAHA

2008-09-14 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0