Vaken igen=)

Tjena tjena! Vaknade och gick upp 14.30. Hade inga som helst problem att somna utan däckade så fort jag lagt ner huvudet på kudden vad jag minns.
Blev skit irriterad när jag kom upp och skulle sätta på kaffet och märkte att det fanns typ ett kaffemått pulver kvar så det blev ett himla blaskigt kaffe men det var fan bättre än inget alls. Till det gjorde jag 3 goda smörgåsar med ost och tomat samt aromat+salladskrydda på...mmmm så gott!

Nu har jag druckit en redbull och är alldeles strax redo för att åka förbi stan en sväng och lämna tillbaka en jacka ja köpt. De var inge större fel på den men i need the money så jag kan åka och handla mat istället. Känns som jackan fan kan vänta till den 25:e än att behöva svälta. Tro det eller ej men ibland använder även jag förnuftet, så det så!
Hörs senare då=)

Glöm ej att försöka se det positiva i allt så blir livet så mycket lättare=)
Efter regn kommer solsken....eller snö=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0